Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Online üzlet és marketing

Hírek

  • Szállítási díjak és módok

    Tovább
  • E-könyv használati tájékoztató ePub és mobi formátumokra

    Tovább

Novák Péter , Bányai Edit

Online üzlet és marketing

Rövid idő alatt nagyot változott a világ, az internet különc újdonságból életünk nélkülözhetetlen része lett. Természetessé vált, hogy otthon vagy az irodában, sőt egyre inkább mobilról is online vagyunk. Az elmúlt évtizedben dinamikus fejlődés jellemezte az online tartalomszolgáltatást mind mennyiségi, mind minőségi oldalon. A fejlődés olyan gyors, hogy szinte lehetetlen nyomon követni, ezért is érdemes megállnunk egy pillanatra és áttekintenünk, hol tartunk ma, milyen új technológiák állnak rendelkezésünkre, milyen újfajta fogyasztói igényekkel kell szembenéznünk. Ebben nyújt segítséget ez a könyv.

Liptay Gabriella marketingkommunikációs ágazati igazgató

Magyar Telekom Nyrt.

Az online üzletről és marketingjéről könyvet írni bátor vállalkozás, hiszen szinte a megjelenéskor már a múltról szól. A 11 szerző mégis maradandót alkotott, mivel olyan kérdéseket tárgyalnak, melyek kapcsán nem csupán új módszereket ismerhetünk meg, hanem olyan gyakorlati készségeket, képességeket sajátíthatunk el, melyek alkalmassá teszik az olvasót mint használót az online üzlet világában való eligazodásra, a mindennapokkal való lépéstartásra. A könyv tehát nemcsak felsőoktatási tananyag, hanem módszertan a vállalkozásoknak és gazdag muníció a kreatív továbbfejlesztők, az újat felfedezni és megvalósítani akarók számára.

Dr. Piskóti István intézetigazgató

Miskolci Egyetem, Marketing Intézet

További jellemzők »
  • Oldalszám: 268
  • Formátum: B5
  • Borító típusa: kartonalt
  • ISBN: 978 963 05 8986 4
Nyomtatott könyv
Kosárba -15%
Bolti ár: 3750 Ft Akciós ár: 3188 Ft
E-könyv
Bolti ár: 3000 Ft
Nyomtatott és E-könyv együtt
Kosárba -15%
Bolti ár: 4500 Ft Akciós ár: 3825 Ft


Akik ezt vették, megvették ezt is