Akadémiai Kiadó

RSS

Nyitólap » Gazdaság » Marketing » Az üzleti tanácsadás marketingje

Hírek

  • XXI. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál

    Tovább
  • Új igazgató az Akadémiai Kiadó élén

    Tovább
  • Szállítási díjak és módok

    Tovább
  • E-könyv használati tájékoztató ePub és mobi formátumokra

    Tovább

Nádor Éva

Az üzleti tanácsadás marketingje

A tanácsadási szakmáról, az alkalmazott módszerekről, a tanácsadó cégek marketingjéről

Az üzleti tanácsadás egyre bővülő, izgalmas piacának vizsgálatával Nádor Éva eddig feltáratlan terepen alkotott, kutatott, rendszerezett, elemzett, s adott megoldásokat. A könyv logikus felépítése, az elmélet és a gyakorlat összekapcsolása, a bemutatott sok tanácsadási példa, gyakorlati eset garancia arra, hogy sikeres tankönyv legyen a felsőoktatásban és a menedzserképzésben.  Biztos vagyok benne, hogy a tanácsadási szolgáltatások különböző típusaira megfogalmazott marketingstratégiák és taktikák, a kívánatos marketingeszköz-javaslatok különösen hasznosak a mindennapi gyakorlatban, tudatos alkalmazásuk jelentősen növelheti a tanácsadó cégek, vállalkozások üzleti sikereit. Mint aki az elmúlt években végigkövethette a mű születését, s mint olyan tanácsadó, aki eredményesen használta is annak tapasztalatait, meggyőződéssel ajánlom e könyvet minden marketingesnek, aki nem csupán érdekes, de hasznos szakmai információkra, módszerekre egyaránt nyitott.

Dr. Piskóti István intézetigazgató

Miskolci Egyetem, Marketing Intézet

Meggyőződésem, hogy a könyv megjelenését az üzleti élet szereplői nagy örömmel fogadják, hiszen ilyen átfogó, elméletileg megalapozott, ugyanakkor gyakorlatorientált mű a magyar piacon nem található. A Szerző láthatóan igen jól ismeri a tanácsadási szektort, éles szemmel rávilágít az üzleti szolgáltatásokhoz kapcsolódó vezetési- és marketingkérdésekre. A tanácsadó szakemberek egyfelől gazdag ismeretanyagot kapnak az ügyfelekről és a versenytársakról, másfelől a marketingeszközök olyan rendszerével ismerkednek meg, amelyet hasznosítva biztosra vehető, hogy versenyképességüket javítani tudják. A könyv közelebb hozza a vállalati vezetőkhöz a tanácsadást, eloszlatja annak misztériumát, nagy érdeme, hogy a feltárt összefüggések, a bemutatott számos gyakorlati példa, empirikus kutatási eredmény segítheti a hatékonyabb tanácsadó-ügyfél együttműködést. Az üzleti tanácsadás olyan szakkönyv, amely sem a tanácsadók, sem a vállalati szakemberek könyvtárából nem hiányozhat.

Majdik Zoltán

                        üzletfejlesztési és kommunikációs igazgató

Freshfields Bruckhaus Deringer,

Hungarian Business Leaders Forum

igazgatóhelyettes

További jellemzők »
  • Oldalszám: 228
  • Formátum: FR4
  • Borító típusa: kemény, papír
  • ISBN: 978 963 05 8558 3
  • Kiadás éve: 2007
Bolti ár: 4550 Ft Akciós ár: 1502 Ft
Kosárba -67%


Akik ezt vették, megvették ezt is